Saturday, August 2, 2008

Lac Bay, 5.0 Manic, Skate 99

T2na oli p2ris raske p2ev. Tehti yks double elimination, tuult oli p2ris h2sti. esimesed kolm heati v6itsin, neljanda aga kaotasin kutile kellega olin l6puks finaalis. pidin v6itma miinus ringis yhte venda et p22seda finaali. finaalis v6itsin napilt teist finalisti ja kuna ma tulin miinus ringist pidin ma v6itma teda kaks korda, ka teine heat tuli lukku, ehk siis ma olen praegu seisuga esimesel kohal. teine heat oli k6vasti kergem, maandusin shove-it spocki. p2rast v6istlusi puhus ikka p2ris r2ngalt, tegin midagi toad'i sarnast 2ra. Kiri on t2iesti segane vana, tegi siin air culo diablosi flatist jne, olevat teinud ka double spock intio culo. Homme tahetakse teha veel yks single elimination, pean h2sti s6itma et oma esimest kohta hoida

praegune seis divisionis Junior U17

Rank....Name........Sail.....R1..R2..R3.....Total
1.Kalk Christopher EST141....2...1...1.......2
2.Schmidt Youp NB 12..........1...2...2.......3
3.Heymans Ezri NB 106........3...3...3.......6

No comments: